pátek 11. března 2016

Mám, co jsem chtěla.

Vždycky jsem chtěla být návrhářka. Nebo interierová designérka.



To jsem ještě nevěděla, co to znamená.



Teď to sice taky nevím a ani jedno ve skutečnosti nejsem, ale!, vím, že mám cit pro
ladnou kompozici a hravou kombinaci



Mám fantazii.
Mám ráda hezké a zároveň praktické věci.

#peesypeesy


Já ty výrobky prostě "vidím". Pak už zbývá je jen zhmotnit.



Jde to nějak samo a až teď mi dochází, že to tak nemají všichni. Že každý má něco. Něco, co jde každému "samo".

Já jsem třeba úplně blbá na daně. A účetnictví. Neumím pěstovat kytky a zvířata (a přitom bych obojí tak moc chtěla).  No, nebudu to dál pitvat, seznam by byl asi dlouhý :))





















Takže. Tady je grepy - to, co jde skrz mě ven a děj se vůle boží.
Bylo by fajn, kdyby "někdo tam na druhé straně" přijímal to, co vysílám a vznikala tak jedna velká radost.

Kdybych se tím navíc aspoň z části uživila, měla na další látky, tak budu taky happy jak dva grepy, protože ten kolotoč pojede dál :-) I když, on pojede nějak i tak. Protože každý má to, co chce. A kdo říká, že ne, tak ten toho má dvojnásob. ;-)



Pozn.: Pořád to je start blogu, proto osvětluji a vysvětluji. První díl Slova úvodem TADY.



7 komentářů:

  1. Eli,Ty jsi tak moc krásná baba!!! :-) A tričko,parádní,jsi dobrá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pájo! :) děkuju. A tríčo je vážně super! Je teď moje nejnošenější a asi si budu muset ušít další, protože když ho peru, tak nemám co na sebe :))) (to neříkám jakože marketingově, ale jsem prostě typická ženská:))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je mi ctí! A já měla možnost vyzkoušet houpací prkno a to teda byl zážitek! Budu muset hodně šít, abych ho měla co nejdřív! ;) paráda.

      Vymazat
  3. Konečně žena co zná svoji cenu a nebojí se ji říct nahlas a také se veřejně pochválit :) Smekám. Před ženou i její tvorbou.

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně žena co zná svoji cenu a nebojí se ji říct nahlas a také se veřejně pochválit :) Smekám. Před ženou i její tvorbou.

    OdpovědětVymazat